slide show

NOTD - orange knockout



(bild från teneriffa)



Inviger februari med ett par färgglada naglar. älskar verkligen det här nagellacket, det är absolut nummer ett bland min samling. naglarna bara lyser och jag har fått massor med komplimanger för dom idag! :)

kornelia

tack!! såå coola naglar :D

S a n n a W i d m a n

Jättesnygga :D

sv: aadå :)

Camila

SV: Aaa! Vem gör inte liksom hihi<3 fin blogg!

Carro - http://four.blogg.se/

snyggt :)

kornelia

varse!



vill du ?.....



ställ gärna någon fråga i min frågestund så blir jag jätte glad! ;D



http://korneliias.blogg.se/2012/february/fragestund-hos-korneliiasbloggse.html#comment

agnes

sv: tack eller nåt :D

Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv tack :D allt bra?



jätte fina naglar!

Isabella Axelsson | foto & ponnytrav

sv. den är så fin!

snygga naglar! :)

ge mig dina naglar :o

My Vestlund

Läcker färg!!!!

alice

grymt snygg färg, vart har du köpt nagellacket? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: