slide show

NOTD - let's have some fun







Sa ju tidigare idag att jag haft en dålig nageldag men jag kunde inte låta bli att måla nåt mönster på mina egna naglar ändå. resultatet kanske inte blev sådär jättefint men jag tror att det hade blivit bättre om mina naglar varit lite längre. (det är ju inte riktigt nagelsäsong nu om man säger så, trots att jag använder nagelolja dagligen så går dom av ändå)

gillar iallafall färgerna, behövs lite färg nu den här mörka årstiden ju!
Cajsa

hahaha right..xD

EMILIA

sv: haha, jah, där såg man ju äääännu mer ;)

Anna med A

Ja det 'är den :D

Sara

Grymt snyggt! :)

Louise

Sv: Tack så mycket!! :)

Jaaa, till värmen NU tack! :P

CHIRRE

vad duktig du är!

Fina Frun

åh vad fint!

jåsefin

snyggt!

LINDAVIOLA!

sv; Ja, men jag trodde Loreen skulle vara bättre :(

Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

snyggt! :)

Linda

Tack:D

du är ju grym tjejen!

felicia♥

galet snygga naglar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: