slide show

mitt liv i ett armband





Har visat upp mitt fina thomas sabo armband här i bloggen för ett tag sen, fick 4 st berlocker i födelsedagspresent och alla berlocker är verkligen jag.

nu har vi fått en uppgift i skolan i estet att fota ett stilleben på något som representerar min barndom, mitt liv just nu och i framtiden. jag tänkte ta en bild på mitt armband eftersom det, som sagt verkligen är jag, min barndom förknippar jag med skon, (när jag var liten ääälskade jag skor som lät när man gick, haha) nagellacket och 18tecknet passar väldigt bra in på mig just nu och palmen & eiffeltornet skulle kunna vara mig i framtiden pga av att jag vill bo utomlands.
Sara - Mamma till Nova

Taack ska du ha. :D

Lovisa mode,foto&vardag

sv: ja visst är det fint!

Paulina

sv: okej, det var riktigt fint :)

kajsa

riktigt fint!

josefine

Tack :)

Allt bra ?

Olivia

grymt snyggt :D

Ksenia Jernbom

Ville bara säga att du har en jättefin blogg, verkligen! Sen ville jag också tipsa om att du kan vara med och delta i min "veckans blogg" tävling där du får chansen att synas för 1000 unika läsare! Du kommer direkt till tävlingen genom denna länk: http://kseniajernbom.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html



Hoppas också att du gillar min blogg! Jag bloggar om allting, du får färgglada och stilrena, fräscha bilder varje dag! Ta en titt så kanske du fastnar! 1000 kramar från mig!

sara

Snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: