slide show

hemma igen

Nu är jag hemma efter en runda på stan, blev borta lite längre än väntat på grund av att tåget såklart skulle krångla lite men nu är jag hemma och fryser ihjäl, ska fixa lite varm choklad nu så jag tinar upp haha. köpte iallafall en present till pappa, fick bli en digital fotoram så jag ska lägga in lite roliga bilder sen och 3 nagellack (vem är förvånad?) från gina.



har fått en hookup på orangea naglar, orange är egentligen min hatfärg men jag har fått för mig att det kan vara snyggt på naglar.

snygga nagellack :)



allt bra?

Vet, jag dör typ :) Allt bra annars?

Sara

fina :)

Marre

Orange är snyggt på naglar :)

Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Vad roligt att du är med i dagens blogg :)

påminner igen att du har större chans om du följer via bloglovin kram & lycka till.

julia

tack så mycket :D

Alexandra

Helt plötligt älskar jag färgen orange! Fast att jag inte ett dugg har gillat färgen i flera år! haha :)



sv; Jaa, transdesign är en jätte bra sida! Har beställt där ifrån två gånger. Första gången så tog leveransen 8 dagar, andra gången vet jag faktiskt inte, men det tar oftast 7-15 dagar för leverans! :) Frakten är 20 dollar om man beställer 1 till 9 nagellack. Jag har inte hamnat i tullen någon gång!

Jag frågade ganska mycket http://lackat.blogg.se/ (på hennes blogrespone) innan jag beställde osv, hon är bra på sånt! :D

Nilma

En digital fotoram hade jag också velat ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: