slide show

cute as a button





Var ju meningen att jag skulle visa upp ett av de nya lacken som jag fick hem igår. testade båda men blev så jäkla besviken, färgerna var ursnygga och borsten var det inga fel på men var tvungen att måla typ 5 lager så det blev väldigt ojämnt och inte ens seche vite kunde fixa det så.. men jag ska ge dom en till chans nångång.

istället så fick det bli ett gammalt essie lack som är väldigt fint!
Anonym

Essie är absolut det bästa lacket under 200kr. Ett av mina favo! Oden där färgen har jag oxo:)

alva

sv: händer något speciellt i morgon ??? :)

Anonym

Jooo då, finns en hel del. Och dom är väldigt bra oxo. Alla lyxmärken har ju nagellack;)

s a n d r a

ja ja vet :D låten är skit bra.

fan färgen var ju skit fin, synd att de inte var så bra då :/

Linda

sjukt snygg färg!

alva

sv: naww tack! snygg blogg :) allt bra?

Emma

Tråkigt att inte lacken var bra :(

De essie lacket var fint iaf!

astrid

sv; Tack! Fin blogg! :)

fanny

Sv: Haha, tack!

Sorry för sent svar, kram.

Hannah

Sjukt fin färg =)

sv: Det var riktigt gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: