slide show

beställning från nagelgiganten


Klickade hem lite grejer från nagelgiganten igår. blev mest påfyllning av sånt som jag redan har men även lite annat, bl.a nagellacken på bilden. den lila liknar faktiskt inget nagellack som jag har i min samling, den ska tydligen skifta i lila/grått och jag tror att ett matt top coat över det kan bli riktigt snyggt.
Ina♥

Hahaha :$

sara

Hej:D vill du göra ett länkbyte ? har ungefär 100 läsare :)

det skulle vara grymt kul ifall vi gjorde länkbyte !:D

eller vill du kolla in min blogg?

Du får gärna kommentera på bloggen och skriva lite XD :)

Puss åh kram Sara :D <3

Ps grymt snygg blogg!!!:

Manda

Skulle sitta bra med sommar, right now!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: