slide show

abstract





Fixade mina naglar lite nyss, satte på tippar för att mina naglar var så korta så nu är de lika långa som mina naturliga naglar brukar vara. gjorde lite mönster också för att det var ett tag sen jag verkligen la ner tid på att göra det. like it? ♥
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Skit fina naglar!



Svar: jaa, visst är hon?! :D

Asså herregud, du är verkligen sjuuuukt duktig på naglar. Tappar hakan varje gång jag klickar in här ;o



sv; hihi eller hur :) allt bra?

Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

sv: ja, faktiskt :) Kul att unna sig själv något..

Har bra länge funderat på hur man får sådant mönster eller mönster i över huvud taget på naglarna :)

Johanna

Tack snälla :)

Herregud vilka snygga naglar! så duktig du är :)

sv; Aw tack! :)

Sjukt snygga naglarna blev ;)

Therese

grymt snygga naglar!(:

SWEBLOGS

coola naglar

| MOA OHLSSON |

sv; tack, dem var snyggare irl hehe :-)

Annika

SV: tack :D

SWEBLOGS

sv: jo, :)

vad gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: