slide show

729 marzipan





Känns lite ovant att ha såhär korta naglar men eftersom att typ alla hade gått av var jag tvungen att fila ner dom, har inte haft såhär korta naglar sen jag var nagelbitare typ haha. färgen är iallafall sjukt vårig men skimret som man kan se i flaskan syns tyvärr inte på naglarna.
Emma

Jo jag tycker om den :) Den färgen är så snygg! har något liknade men inte så stark färg :)

Hanna

ah snyggt nagelack !:D

Emmababy

sv: så , jag har bjudit in dig nu. du kommer få ett mejl ifrån Members, gå in där o ansök oom o bli medlem (du blir godkänd direkt)

sen är det bara börja o shoppa skor :D

♫♪ Sandra T

fint!

Wilma[foto/vardag]

Sv; Ja suuper gott! :D Älskar detdär nagelacket har också det! :D<3 Allt bra med dig? :D

Sara

Så fin färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: