slide show

120215

Borde få pris för min höga uppdatering typ, nooot. men det är så mycket som händer just nu och så är jag så sjukt trött på vintern och på den äckliga jävla snön/slasket osv.. men okej jag ska sluta klaga och vara glad istället haha men ärligt hur skönt skulle det inte vara med sommar just nu?!

hittade massor med olika fjädrar på panduro idag och direkt när jag såg den här påsen tänkte jag att det skulle bli grymt coolt att ha på naglarna så det ska jag testa nån dag!

Anonym

re; tack :)

allt bra ?

Anonym

sv: ja de ser så mysiga ut:D

madeleine. s

tack, detsamma snygging!

HANNA

sv: eller hru! :D

FRIDA MARBE (ny blogg!)

sv: ja verkligen :D

Lotta

Ja, dit måste man åka någon gång i livet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: