slide show

120203

Blir nog inte så mycket updates här idag, min bästis möter upp mig på stationen sen efter skolan och då ska vi ha myskväll med film osv. ser framemot en lugn kväll efter en lång vecka. tidsinställer ett inlägg iallafall och kanske hinner blogga nåt i skolan annars så hörs vi väl ikväll kanske eller imorgon. puss&kram!

Sara

Haha, nej, jag skrev i inlägget igår att jag inte hade testat den än ;)

- jag har köpt allt från Tradera! :)

Ellen Schutz

sv; visst är hon ! :)

SVAR: JA men verkligen, vill inte ha mer snö nu :(

sarah

Anmäl dig till helgens blogg om du har lust :)

Länk: http://sarahjansen.blogg.se/2012/february/helgens-blogg-32.html#comment

Zandra

sv: Tack så mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: