slide show

different shape

 
 
Såhär blev naglarna som jag gjorde på mig själv precis innan jag åkte. blev en lite annorlunda form på dom men det ser rätt coolt ut..ville dock att dom skulle bli helt ljusrosa men den rosa gelén som jag använde täckte inte så bra och jag ville inte lägga på fler lager så jag får måla mina naglar med vanligt nagellack istället.
ebba

just nu har jag nyårsaftons blogg på bloggen ,va gärna med i den och ha chansen att bli nyårsaftons blogg :)

Liborius

fina naglar som vanligt:)

Caroline

jag har också sånt iphoneskal :D men råkade beställa 2 st haha och glömde skicka tillbaka det ena..

sv; tack, älskar tröjan :D

MOA

Vart har du köpt iphoneskalet? :)
kram!

Svar: På fyndiq.se :)
Julia

Cajsa

ja, jag med! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: