slide show

121212

 
 
 
 
me today.
 
Tog tåget som vanligt till skolan idag och fick veta att den enda lektionen som jag har idag var inställd..eller ja för mig iallafall eftersom jag var klar med det vi skulle göra (engelskan) så var på lektionen i 10 min och tog nästa tåg hem. känns väldigt ovärt!
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad meningslöst:(

Sara

Jobbigt att lektionen blev inställd när du hade tagit dig hela vägen dit..:P Men hoppas att du hade en bra dag i alla fall! :)

Svar: Tack, vad roligt att du tyckte om min bild på en fågel! :D

Liborius

fina du!:)
har lagt upp mina senaste outfits nu och det hade varit roligt o höra om du har någon favorit<3

j u l i a

åhh älskar ditt hår, superfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: