slide show

121211

 
 
 
såhär har jag sett ut idag!
 
Trots 1 timmes sovmorgon och kortare dag så är jag tröttare än tröttast, var inte lätt att hålla ögonen öppna på tåget haha. men nu måste jag ta tag i engelskan, hade tänkt skriva klart det igår men det gick bara inte men nu måste jag ta tag i det för det ska vara klart imorgon.
 
vi var och såg lars wallins utställning idag också by the way,  han har designat så sjukt grymma couture-klänningar. slänger upp lite bilder sen.
Nelly

Vilken fin outfit! :)
Tråkigt med dagar när man är trött oavsett hur länge man sovit eller hur korta dagar man har :/

Anna

så fint med kragar, älskar det :)

mira lindberg

Enkelt och sjukt snyggt !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: