slide show

121201

Igår var vi ju på saco-mässan..i 1 timme haha. det var verkligen sjukt segt så när vi satt och åt bestämde vi oss för att åka in till stan och gå runt där lite och ta tåget hem istället, såå värt!
 
men idag ska jag iväg till örebro med mamma och shoppa lite, kommer bli så mysigt! efter det ska vi åka hem till min syster och stanna där över natten så jag kommer komma hem på söndag kväll men har fixat några tidsinställda inlägg här. annars kan ni ju hänga med mig på instagram också, juliailgren1.
 
 
 
lite trångt haha..
 
 
 
 
1a bilden är från i torsdags och resten är tagna igår.
Carro

hoppas du har roooligt :D

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, jag gillar den verkligen :) Är allt bra med dig idag?? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: