slide show

that's where I had my first heartbreak

 
 
Om ni inte har lyssnat på swedish house mafia's nya låt så gör det, den är såååå bra och jag kan inte sluta lyssna på den. SHM är så jäkla grymma!!
Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Matilda Johansson

Svar: Ok, den var snygg iaf! :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack!

Nicolina

hört den på radio några ggr nu, och tyckte den var såå bra. Så sa min kompis namnet på låten men visste inte det var "denna" så att säga. nu vet jag :D gryyymt skön är den!

Filippa

sv: Var så lite! :D Kram! ^^

MOAA

GRYM!

FotoFia

sv: Okej får kolla! Tack :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Den där är sååå grymt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: