slide show

street lights, big dreams, all lookin' pretty

 
Älskar den här videon och låten! känner igen mig på en massa ställen också..saknar NY!
Amanda

Hejsan! Gillar du att kolla på film? I så fall är vår blogg perfekt för dig. Vi har de perfekta tipsen för just dig!
Ha en bra dag!

K A J J A

SV. Ah, tänkte väl :)
Men gör du de själv och gör du nya varje gång? :)

Dragana

Den låten är rätt skön!

Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan jätte fin blogg! Jag har en frågestund på min blogg och det skulle va jätte kul om du frågade något! (Länkar alla som ställer frågor) http://jaasses.webblogg.se/2012/august/fragestund.html#comment (direkt länk)
Annars vad ska du hitta på idag? :)

josefines.se

Jättefin blogg!!♥
Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal?
http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag!

Kramar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: