slide show

på min önskelista

Jeffrey campbell boots, älskar verkligen nitarna! / mysiga halsdukar från gina / linne från necessary clothing som jag har kollat både i affären och på internet flera gånger, vill ha.
Evelina

Svar: "Kudden" i burken ändrar såklart färg, men det är inget som fastnar på nageln. När det blir för mycket och vätskan försvinner får man väl köpa en ny :)

Vilka coola boots! :)

Liborius

åh hur mycket kostar bootsen?:D
ja eller så får du köpa skoskavsplåster!:D

Frida

Bootsen var gör läckra! :)

Jenny

snygga grejer det där

ems

åh, bootsen är ju lite smått to die for!!!

moufieeh ♥

snyggt!

sv; ja precis :/ fast vi har en snäll lärare så hon lät oss gå ner till stan ändå :D

Sarah Persson

Åh vilka snygga skor! GE MIG.

Johanna

Sv: Verkligen! Det känns så fräscht för huden, även om man inte ser lika fräsch ut kanske xD Haha! Snyyyygga grejer! :D Jag köpte ett par skor med nitar igår! :D La upp bilder på dom på bloggen idag, kika gärna och säg vad du tycker! :D Jag tyckte dom var snygga och väldigt prisvärda! :D Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: