slide show

new york shopping - del 10

 
 
 
Sååå nu jag lagt upp bilder på allt jag shoppade i NY, blev tillslut 10 delar haha. new york är iallafall en GRYM shoppingstad och det är nästan omöjligt att komma tomhänt ur butikerna där. tänkte skriva en shoppingguide sen med de bästa butikerna och shoppinggatorna. skorna köpte jag på journeys.
viktoria

vilka snygga converse :)

Jenna ♥

sv: Tacktack! SKITSNYGGA CONVERSE.

Sara Ekman

Converse är så grymt billiga i USA! :) Ska nog köpa ett par nya vita nu när vi åker, mina gamla börjar bli utslitna :)

Sara

Ja, allting är ju så billigt i USA :) Jag använder till exempel Bare Ecentuals smink, så jag köper alltid på mig ett lager varje gång jag åker dit :)

Alicia

Hur mycket kostade conversen där? :-D

Sv: Det var supergott! :)

MIRA

Åh Converse är ju så himla fina, passar till allt !

|| mannen som kan prata om hundar ||

Allt det där kan inte varit billigt! :P

fotoquie.blogg.se

CONVERSE <3, haha ;) Vad kostade de? (ungefär) Ja, skriv gärna en shoppingguide! SV: Okay, nice är de iaf! Tackar!!

Eleonora Adriana ♥

Nice :)

Alicia

Sv: Okej, bara undrade :)

Länktävling hos mig :-) reglerna är enkla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: