slide show

new york - del 13

 
Sista dagen gick vi från penn station vid 31th street (där vårat hotell låg) ner till downtown och sen tillbaks och det gör jag fan inte om, hade knappt några fötter kvar efter det haha. men vi gick iallafall förbi ground zero och sen tog vi staten island färjan förbi frihetsgudinnan.
 
 
ground zero. det finns inte så mycket att se där eftersom att det är en stor arbetsplats. men det kändes sjukt konstigt att gå förbi där när man vet vad som hände här för snart 11 år sen. dom håller på att bygga nya torn och one WTC är klart nångång nästa år tror jag.
 
 
 
 
one world trade center.
 
 
 
 
the sphere. den stog mellan tvillingtornen och blev såklart skadad när dom rasade men den klarade sig och står nu i battery park.
 
 
 
 
battery park.
 
Liborius

ååh vill så gärna dit:D

rebecka

sv. tack så jätte mycket:) allt bra idag?

Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

åh vad häftiga bilder, vill också till USA!
SV: tack så mycket sötis! ♥

caiza

Saknar New york när jag ser dina bilder!!

åh vill oxå till NY :D

Becka [fotoblogg]

Coola bilder!
sv: Åh så glad jag blir, tusen tack sötast! ♥

Frida

ÅH vad fina bilder!!! :D kram <3

Hedvig Gustafsson

SV: Visst är det:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: