slide show

new york - del 12

 
Ännu fler bilder från top of the rock hehe..
 
 
 
 
 
 
haha så sööt!
 
Sophie' ♥

- då är vi två! :D

~ L I N N ~

Härliga bilder!

- Hih ja de var de verkligen :-D

ELIN (TIPS & VARDAG) ♥

åh vill med till new york, min dröm typ, kram!

Nelly

Men vilka fräcka bilder! Fotade du de tre översta på något hustak? :)

sv: Ja, dom är verkligen söta! :3

Cecilia

Så fina bilder. :)

fotoquie.blogg.se

Åh, vad häftigt! SV: Tack :) Och, hur gör du alla skit-snygga naglar? :0

kajsa

lovely pics!

snie.blogg.se

fantastiskt!

Ellinor

Sv: Ja :D

Åh, vill tillbaka till New York nu (även fast det var typ två år sedan jag var där sist ;) )

MADDISENJ

åh älskade stad. härliga bilder

Emilia

Fina och härliga bilder :)

Sv: Tack!

Frida

Nu hade jag lite svårt att bestämma vilket inlägg jag skulle kommentera! :)
En massa underbara bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: