slide show

i'm wired .

 
 
 
Filade bort gelén från mina naglar idag så nu är mina naglar superkorta igen. ska kanske förlänga dom snart igen men tänkte låta dom vila lite innan jag slänger på ny gelé. testade även ett nytt nagellack som är från sephora by OPI, färgen heter i'm wired och den ser lite rosa ut i visst ljus men egentligen så är den mest korallfärgad.
F▲NNIE

Fin färg!
Tack du :)

myrins - fotoblogg

fint!

martina

VILL DU HA STANS SNYGGASTE SHORTS?
KOLLA HÄR!
unika & svinsnygga shorts som inte halva sverige går runt med (:

http://martinaolsson.myshowroom.se/18381/missbuttercups-shorts/

Q

RE: Det förstår jag att du har :) Med tanke på att du är grym på nageldesign o blir bara bättre o bättre:)

Majken

Waow, va fina naglar! Jobbar du som nagelfixare på hårsallong, skulle inte förvåna mig♥

Anonym

Du får jätte gärna ta kort el liknande och visa hur du gör dina gelé naglar:)

Svar: skulle gärna göra det men det känns rätt värdelöst att visa hur man gör när folk som inte vet något om hur man gör gelénaglar inte borde göra det på sig själv eller andra :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: