slide show

got yourself a favorite ?

 
 
 
Alla mina naglar från augusti. vilken gillar ni mest?
 
(och ja jag har målat alla själv, den frågan dyker alltid upp haha)
Amanda Jönsson

Nej men oj va coola! Alla var skit snygga verkligen!

-tack gullet!
KRAM

ASSÅ herregud.. du och naglar, sjukt :o :o
7.an va iallafall min favorit! :D

FannySimonsson

svar: tack så mycket!

shit va coola naglar, astufft!! :D

Ingrid

4

Ingrid

Men alla e supersnyggaaa!

7 var finast :)

gud va du är duktig med naglar :D mina favoriter är nog 1 och 10 men alla var snygga :D

sv: tack ^^

Jessica

Åhh vilka snygga!!! men nr ett är snyggast enligt mig :3

sv, Tack! :D

Hanna

Riktigt snygga allihopa! :)

ronja

Nummer 4 och 8 :D

sv: Ja visst är den! :)

Daniella

Jag tycker om 1:an och 2:an, dom är så sjukt fin, särskillt 1:an!

kram :)

It's just moi!

åh vad svårt! tyckte alla var jättefina! kram!

Sara Ekman

Nr 4 och 8!! :)

Frida

2, 3, 4, 6, 8, 10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: