slide show

DAUL

 
 
Testade ett nytt nagellack som jag köpte i NY igår, färgen heter daul och är lite svår att fånga på bild och även om jag typ hatar lila så gillar jag den här eftersom att den inte är helt lila.
sandra

- jo det var riktigt kul på kryssningen :D

Eleonora Adriana ♥

Snyggt! :)

Charlotte

Hej på dig!
Snyggt nagellack :)

Tänka bara säga att nu kan du tipsa antingen om din egen blogg eller någon blogg som du tycker ska ha större uppmärksamhet hos mig! Skriv bara din egen blogg eller nån blogg du gillar i mitt kommentar fält ( spelar ingen roll vilket inlägg skriv bara att det är bloggtips) Så kommer detta att komma upp som blogg tips!
Även du blir länkad när dit tips blir länkat, om du nu har tipsat om en annan blogg!

HA DET GOTT!

Louise

Coola naglar! :D
Är allt bra med dig idag? :)

Viktkamp

snyggt =) Men jag har svårt för glitter på mig själv =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: