slide show

black n white

 
 
 
 
Hade egentligen inte tänkt gå ut igår på dagen, det regnade och jag ville bara sitta inne och mysa men det blev en snabbis till apoteket för att köpa rengöringsgrejs till ansiktet iaf och då slängde jag bara på mig min mysiga tröja från forever 21 som jag bloggade om häromdagen, leggings och mina nya vita converse.
 
idag ska jag njuta av min nästsista lediga dag, på måndag börjar skolan igen! orkar inteeee. hörs sen nångång.
OLIVIA

Snygga kläder!!

Kram

Moa

Var gärna med och tävla om en Bodysplash från Victorias secret på vår blogg! Kraam!
Direkt länk : http://sicktwisted.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-en-strawberrychampagne-bodysplash-fran-vs.html

Izabell

Snyggt!:)

Lotta

Sv: Jaa, det var delvis rätt för jag klippte mig också men den stora förändringen vad ju att jag färgade håret ljusbrunt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: