slide show

120831

Har haft världens otur idag..eller iallafall på morgonen. först så var det ju meningen att vi skulle börja halv 11 men när jag kom till skolan fick jag veta att vi börjar halv 1 istället, kul verkligen. så då tog jag och malin bussen ner till stan och när vi klivit av kommer jag på att min plånbok är borta..bra minne ja. fick panik men som tur är låg den kvar i busskuren. sen har det hänt lite annat också men det orkar jag inte skriva.
 
efter lunch så hade vi naglar och då fick vi våra akryl-kit och testade lite, wiiiee. ska bli så kul att göra akrylnaglar.
 
 
 
 
kajsa

Usch, man får verkligen panik när ens plånbok är borta! Skönt att ni hittade den iallafall :) Vad går du för linje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: