slide show

top model final

Ska bosätta mig framför tv:n nu och se top model finalen. är dösugen på kiwi (when did that start to happen??!) men det har vi såklart inte hemma bara för det. men vem tror ni vinner då? jag har ingen aning men jag hade hellre sett rebecka eller hon..jenny hette hon va? i finalen.

och på tal om ingenting så bläddrade igenom mina 100tals bildmappar på datorn nyss och hittade några bilder på mig från sommaren 2010.. ser ut som en liten fjortis på första bilden haha. och 2:a bilden, åh tänk om man kunde slänga på sig ett par shorts nu..



LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja jag hoppas verkligen det!! Det ska bli så kul med lite nya affärer :D



Vad ska du göra i veckan då?

Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Dagens blogg tävling hos mig, missa inte den. Hade vart jätteskoj om du var med, så in och anmäl dig och gör mig LYCKLIG :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

C O R N E L I A

Haha, för ett par dagar sen blev jag också sjukt sugen på kiwi! Fick lov att köpa :D SMARRIGT.

SV. åh tack!! vad kul att du gillar mina bilder, jag blir så glad ")

LIENE

Hoppas att Klara vann:)

Anonym

Hej!

Tkr du ska in och läsa mitt senaste inlägg om en intervju :).

Har du något tips på någon blogg som du tkr är en stark person och lider av nån slags "sjukdom/störning"? :)

En chic mammas bekännelser

godmorgon fina du, sitter och kollar på the voice och nu har forskare kommit fram till att idag är årets tråkigaste dag, hur skall du tackla detta ? :p



ha det fint kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: