slide show

på min önskelista



Tröja med skinnfickor från weekday // smal silvrig halsring från weekday // kilklackar från nelly // nagellack i somriga färger.

Hej! Ledsen för mitt sena svar!

Jag har ju varit i Turkiet en vecka, på träningsläger med mitt fotbollslag och när jag kom hem hade jag tusen saker att ta igen med mina 3 egna företag. Och tillråga på allt gick jag och blev sjuk igår med..

Men nu är jag äntligen back on track och ni kan förvänta er uppdateringar som vanligt :)



Ta gärna en titt på semesterbiderna.



Vad gillar ni dagens outfit?



Ha en grym onsdag! :)

Josephine

Sv, HIhi, jaa...lika jobbigt varje gång ;)

AMANDA-[FOTO]

Härliga nagellackfärger!

SVAR: Ja det hoppas jag med! :)

D

Fin blogg, sjukt snygga skor!!:)

kram

Kitiwara & Chong

Hoppas du har haft en trevlig onsdag! :D

Kram

LIENE

sv: Den är verkligen sevärd:)



Åh, älskar nagellacken! Vill också ha!

Patricia♔

Fina saker där:)

linnea

snygga lack!



sv: tack :)

Sara

Fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: