slide show

mot ljusare tider







Såhär ser min nya hårfärg ut. blev sååå nöjd! det blev nästan precis som jag hade tänkt mig, kanske färgar topparna (bara det allra längst ner alltså) lite ljusare sen men ska låta solen göra sitt först så får vi se hur det blir efter sommaren!
ebba

-taack!!

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja eller hur! :D



Allt bra annars? :)

Malin

Hur kommer det sig att du färgade det sådär så håret fick olika färger? För det ser nästan lite ut som du har världens utväxt... Det ser lite coolt ut men jag bara undrar :)

lovisa

sv till julia:

tack så hemskt mycket! måste säga att ditt hår blev fett supermega soft ;)

så jävla snyggt!

celine

sv; tack! :D

vad gör du?

MELKAN

Galet snyggt hår! :D

sandra

Oj, tack snälla!



Snyggt ditt hår blev! Ska testa på att göra något liknande senare idag :)

Anonym

Skit snyggt, funderar också på att göra mitt hår sådär. Kolla gärna in min blogg, och kommentera gärna .x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: