slide show

i want summer

Känns som att det enda jag tjatar om just nu är hur mycket jag vill ha sommar och vart fan våren är nånstans. har suttit och läst igenom mitt bloggarkiv (april 2011 och 2010) och då låg jag ute och stekte liksom.. och nu? nu kan man knappt gå i skinnjacka. förra veckan när det var så regnigt/snöit övervägde jag nästan att ta på mig vinterjackan.. illa.

här är lite bilder från april 2011, 2010 och 2009.







linn som är fotografen här va? hehe..

Linh

Hej1 Hur är det? Kolla in min nya design :) Puss<3

Hannah

- jag tycker den med blåbär doftar gott, men jag har den med hallon och björnbär.



Glöm inte att tävla om ett presentkort på cocoo.se värt 500:-

http://lovehannah.blogg.se/2012/april/vinn-ett-presentkort-pa-500-hos-cocoose.html#comment

Nicole [ Foto & vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste porträttbilder? Jag skulle bli såhääär glad då! Och kanske vill du också slänga in lite kritik i en kommentar också? Kram ♥



twinstars.blogg.se/2012/april/sessa-i-ljust-1.html#comment

CHIRRE

sommar<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: