slide show

bright colors









Här har ni mina senaste naglar som jag precis målat klart. dom är inspirerade (okej kanske lite mer än så) av love4nails och jag gillar att dom verkligen lyser. har gjort ett par liknande förut i höstas också. gillar ni dom? ♥
johanna

tack så jätte mycket:D

sanna

Sjukt snyggt!! :) Vill också kunna vara bra på sånt :(

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :)

anna

så snyggt! du är så duktig på naglar :)

Patricia♡

sv: Tack:)

Fina du har målat där:)

Liza - TÄVLINGAR

VINN VALFRITT SMYCKE!! (SISTA DAGEN)

http://tavlingcompetition.blogg.se/

J O N S S O N L ♡

Nu är helgens awesome utsedd, kika in och se ifall de blev nu, nästa helg kommer de en ny omgång! :D

iiiden

snyggt!



sv: ja visst är färgen helt underbar=D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv:absolut!

Hoppas du får en grym ny vecka! :D



sjukt fint!

nathalie

Haha lite roligt att jag igår kväll också blev inspirerad av den nageldesignen och gjorde den på min mammas naglar haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: