slide show

120403

Jävla envis förkylning jag har alltså, den vägrar släppa.. skulle egentligen träffa lite vänner idag men det får bli nästa vecka istället, lika bra det.

men jag ska iallafall åka till syrran i örebro, det har varit planerat länge och jag vägrar ställa in det eftersom det inte är så lätt att träffas när man bor en bit ifrån varann. så jag stannar där ett par dagar och sen blir det kanske en myskväll med min fina bästis. hoppas jag blir frisk snart bara, orkar inte med det här längre haha snacka om otur att bli sjuk precis till lovet.

Fin!



sv: ja, visst är han! :)

Linn

SV: Ja, den är rikigt snygg! :D

Valentina - mitt liv i Italien

Ja, det var väldigt vackert!

Jobbigt att vara sjukt, krya på dig!

Lotta

SV; Ja, nyår i Miami Beach var ashäftigt! När jag var 16 firade nyår i Italien också men Miami var snäppet vassare ;) Men jag föredrar nog att fira på något varmt ställe så man kan vara barfota på stranden i fin sommarklänning när man skålar i champagnen :)

finis!

johanna

tack skaru ha!

Anonym

Svar: Haha :) Skönt att inte vara ensam om det!

Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket fina du! :)

Felicia

Sv: Oh tack sötis =) =)



Åh har du lov nu?

M & D

Fin blogg:)

Besök gärna min också:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: