slide show

till åhlens igen!

Hej hej bloggen! idag är det dags för praktik på åhlens igen, känns som att det var typ igår jag var där? alltså det är verkligen sjukt hur snabbt dagarna går! känner mig inte så taggad inför dagen däremot, börjar redan tröttna på att vara där.. eller det är kul ibland men lite segt också. är ju på modeavdelningen men vill hellre vara på skönhet, ska höra med en lärare om jag kan byta för det känns lite mer som min grej.

nu måste jag sticka, ses sen!





för några dagar sen
m. ♥

tack detsamma! :)

Johanna

Svar: Ja ellerhur:) Jag är verkligen helt förälskad i de:P Och billiga var de också;) kram

KarinHannaIsabelle-

sv: Tack så jätte mkt! :D

SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

jessika

tittar tillbaka och önskar att du kunde vara med i min nya tävling? kram



lyckas hitta många från västerås? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: