slide show

rainy day

Hej bloggen! slutade tidigare idag (tur det för jag känner mig typ sjuk, får se om jag orkar gå imorgon det är ju bara praktik ändå) och möttes av världens spöregn.. när jag kom hem hoppade jag in i och värmde upp mig i duschen direkt.

dagen har väl varit okej, har lärt mig en massa om ISO, bländare osv så jag ska provfota lite nu med de inställningar som jag har lärt mig idag hade jag tänkt! kan väl säga att jag går på stylist-linjen för det var några som undrade men jag har bara valt till fotografisk bild som iv-val.



såhär fint väder har vi haft idag! perfekt väder för en dag på stranden.. tycker ni inte? ;)

alexia - life in greece

taack så mkt, det hoppas jag med!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: