slide show

nya naglar



Inga naglar som jag direkt stolt visar upp eller så, målade dom igårkväll precis innan jag skulle lägga mig men dom får vara kvar tills imorgon! liknar ett par som jag gjorde i somras som jag tyckte blev rätt bra men lyckades inte lika bra den här gången..

har inte satt på mina lösnaglar än så det här är alltså mina riktiga, har bara gjort det på en tumme än så länge, ska göra resten när jag hinner!
Julia ♥

Sv: jo det är ju det..men sen blir det bara tråkigt, haha.



Guuud vilka fina naglar! kram

Gabbe

awesome naglar ^^

sv: åh tack =D!

julia

tycker du ska va stolt för du är skitduktig :D



svar: håller med :d

karolinajonsson

så sant! :)

Caroline

sv; det var ju smart.. tack så mycket! :D



snygga naglar ju! Du ska visst vara stolt över att visa dom, jag kan inte måla naglarna ens i en färg utan måla helt utanför!

Julia

Åh, sjukt fint! Jag kan knappt måla mina naglar med bara en färg.. det blir ju utanför och fult och allt. Du är ju asduktig! :)

Josefine

Sv: Tack så mycket :)

Snygga naglar,vad duktig du är :)

Är allt bra med dig?

Ida Ida

sv: tack !



det där var ju häftigt!

My

Coolt!



SV: JO, gallerian är fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: