slide show

nya nagellacket







Lite bilder på nya nagellacket! blev så jäkla nöjd med pekfingernageln by the way, tror att jag äntligen börjar lära mig att lacka snyggt, för ett typ ett halvår sen så målade jag alltid utanför och på nagelbandet och jag vet inte vad.. hehe. såå vad tycker ni?
embla

awesome blogg! =)

Rebecca

vad har du för kamera? :)

Anonym

ja verkligen =) riktigt snyggt nagellack! =)

snyggt lack!

Cissi

Vilken härlig blåååååååå färg :)

Mamma till William och prinsessan i magen

Härliga färg på naglarna ...

julia

Verkligen jättefint på också, snygga naglar du har;)



Svar: ja, skitcoola :D

Paulin

snyggt!

Paulin

snyggt!

Anonym

Coolt, stod faktiskt på H&M idag och funderade på om jag skulle köpa DET nagellacket :) Nu vet jag hur det ser ut också :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: