slide show

nails of the day





Såhär ser dagens naglar ut! kunde inte bestämma mig för en färg så det fick bli fem st istället, hehe.. jag dissar fortfarande topshops nagellack by the way, det blev väl rätt okej den här gången men jag tycker fortfarande att det är svårt att få nagellacket jämnt och fint vid nagelbandet.. men det kanske bara är jag som tycker det?
Julia Lahti

hehe tack så mycket, vad snällt! Fin blogg du har, ska vi följa varandra på bloglovin? Gillar dina naglar förresten, har alltid bitit på mina i alla år så kan ju aldrig få dom fina igen, hehe :D

A l l y s a n d r a

svar haha jaa skit jobbigt ! :)

kram

sandy

Eller hur!



Åh, vilka härliga naglar:D

Fint med olika färger. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: