slide show

gotta get down on friday

Jag.hatar.tåg.... idag var det alltså dags igen. ett godståg hade fått skeppartorsk som de på vårat tåg så fint kallade det för så det blev bussersättning, long story och jag orkar inte dra hela.

i skolan hade vi projekt typ hela dagen, sista timmen hade vi idrott.. eller ja, vi spelade spökboll med 2 av dom skönaste lärarna vi har, så det blev inte så seriöst haha. idag är det iallafall freeeeeedag, woooop!









lite bilder från idag

Anonym

sv - tack så mycket !:-)

Daniella

Den är jättebra!

Allt bra?

JOZ

sv: ohja, speciellt med as mkt creme fraisch :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: åh avis, hihi :) kram!

Nathalie

jaså?^^ hah jag älskar byxorna!:D

säg gärna vad du tycker om mitt nya halsband<3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: