slide show

gårdagens shopping

Godmorgon bloggen.. skulle göra vad som helst för att få sova som vanligt men måste iväg till skolan! har makeup och sen naglar, det är ju iallafall kul!

här kommer lite bilder på gårdagens shopping;





köpte ett linne och en t-shirt, båda gick på 149:- har på mig t-shirten idag så ni kanske får se hur den ser ut på sen!



lite ovärt att köpa lösnaglar när man har naturligt långa som jag har men jag vill bara prova! det är ju så kul att hålla på med naglar tycker jag :)

Lina S

snyggt :)

anniepiie

Härliga köp, alltid kul med nytt! :D Kram

Emma

Ja Maria är en härlig person :)

Snyggt linne, hoppas du haft en bra dag :)?

pessys

sv: okej, det har jag med haha! :D åh vad härligt med att fixa naglarna, jag har också sånt där men suger vekrligen på att göra sånt själv.. sen är jag nagelbitare!

LIENE

Snygg shoppning!

Manda

Jätte fina tröjor ! allt bra ? :)

julia

Najs =)



Svar: ELLER HUR! Så äntligen är rätta ordet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: