slide show

ELF cosmetics



Idag klickade jag hem lite grejer från ELF (eyeslipsface) helt sjukt att dom har grejer för 15 spänn!! beställde rätt mycket så allt fick inte plats i collaget men jag visar självklart upp allt i bloggen sen när paketet kommit, spännande! :)
sabina

Svar; verkligen! Har du någon annan favorit i Idol? :)

Sara

Fina nagellack :)

emma

hejsan!



Var gärna med och tävla om ett iphone skal på min blogg, du anmäler dig i detta inlägg och där står reglerna http://rosaapantern.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment :) Jag kan inte lotta ut något om det endast är 4 med, måste vara 15 st, så kom med (: Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

KRAM

Lina

Se där ja!

Julia

nice! :D

Ha (lioha.blogg.se)

Niceigt inlägg.

Hur är det med dig idag då?



Kram /Ha

Born this way

fin header =)

Rafaela ♥

SV: Samma här!

Har du haft en bra dag då? :D

JULIA

fin blogg!

Gabbe

sv ååh tack =D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh vad kul! Jag har beställt där en gång förut, så värt ju! Deras sminkborstar är grymma, har aldrig testat nagellacken men får ta och göra det nångång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: