slide show

cannes carpet







Testade ett nytt nagellack från kicks i förrgår tror jag det var? färgen är mer mörkare än vad den ser ut att vara på bilderna och även om röda naglar inte riktigt är min grej så tycker jag den var jättefin och jag kommer absolut måla mina naglar med den här färgen flera gånger!
ellen ♡

okej, får se vilken de blir tillslut! :)

snygga naglar! är allt bra med dig? :)

Sara - lackat

sv: det ska vara säkert men det kan ju alltid hända tråkigheter :/

Evelina

sv: tack! :)

Fina naglar :)

Elin Sandelin

sv: jaa :)

ha en bra kväll!

josefine

jaaa! den var fantastisk! :)

Johanna Öberg

vilken fin färg:)

Anonym

tack! ;)

sjukt fin du är!

Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

Fina :D

hihi"! Allt bra?

Emma

sv;* Tackar! :D

Snygga naglar :)

Matilda

Heeej! Lust att följa varandra via bloglovin?:) kram

Malin

Sv: Ja verkligen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: