slide show

BLUE





Igår köpte jag ett nagellack från h&m för 10 kronor. jag tycker att färgen är skitsnygg och jag tror jag ska köpa en till likadan, det är ju ett minilack och kommer ta slut rätt fort..
Sara

Snyggt! :)



Tror tyvärr inte det, Bare Escentuals har sjukt dåligt utbud i Sverige, finns massor med mer produkter i USA

neli

riktigt snyggt nagellack! love it =)



JAG VET! dem är skitsnygga. vill ha haha.

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Fint :)



sv: Ja gör det. Kan verkligen rekomendera det! Tror frakten kostar runt 50 kr men de har ofta erbjudanden :) leveransen är mellan 7-14 dagar, men jag har fått hem mycket tidigare :D



Gillar du tävlingar? Kika då in i min blogg där du just nu har chansen att vinna bland annat: en Freebra, smink ifrån märket MAC, Zumba DVD, smycken, skönhetsprodukter, iPhone skal, underkläder, elektronikprylar och en massa annat roligt!



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html

annelie

åh tack för tipset! :P

fint nagerlack :D jag älskar att måla naglarna!

AMANDA.

sv: den är jätte skön att ha på sig:)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Jäklar vad snygg färg! Måste kika efter den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: