slide show

a new one





Köpte ett nytt nagellack på åhlens för nån dag sen! den kostade bara 15 spänn så jag var ju liksom tvungen att lägga till den i min samling, hehe. tror den kommer bli snygg till fransk manikyr och lite sånt! :)
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

juliaa

hihi visst är de ♥

Becca

Man kan aldrig få för många nagellack! Fast man har många kan man inte låta bli, inte jag iallafall..



sv: Älskar fjädrar också! :)

Tove

sv - ja verkligen! :)



allt bra med dig? :)

Johanna

sv; ja vet, världens bästa sida! :D

sv: Angående water marble:



hehe okej nå första försöken är kanske int så enkla men ja, man får prova sig fram bara :D Har aldrig testat på det förr men skall börja nog köpa/önska mig nagellack å sånt och testa sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: