slide show

110912

Vaknade upp helt genomförkyld idag igen med ont i halsen, har säkert feber så jag stannar nog hemma imorgon. dagen har varit okej iallafall, vi har haft hårstyling hela dagen typ.. rätt kul förutom att det gick åt skogen för mig, dockornas hår vill inte samarbeta för det är så sjukt slitet.. jaja.

nu väntar jag på käk och sen ska jag mysa ner mig i soffan framför idol och ben&jerrys! :)

här är lite bilder från dagen;



såhär såg jag ut imorse, innan regnet förstörde mitt hår....







chillar



Belinda

Hej! Jag söker inspiration till mina klädkollage, och undrar om du har nån favoritaffär/sida, eller nån speciell färg som du skulle vilja se? Eller nått tema, nån bugdet? Kom gärna med förslag! :D

emeliiiee

sv; visst är den! :D

Hanna

Ja älska ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: