slide show

110908

Hejhejhej, slutade typ 4 idag.. är ju på åhlens och praktiserar där varje torsdag. det fanns inte så mycket att göra idag, vi packade mest upp typ en miljon skor och lite (fula) kläder men tiden gick rätt så fort ändå! imorgon är det äntligen fredag igen, sjukt att tiden går så fort men det gillar vi! snart är det bara en månad tills jag drar utomlands också, längtar redan efter den där härliga värmen haha.



typ såhär ser mina naglar ut just nu! bilden togs igår och jag har gjort lite mönster på dom nu men naglarna är alltså målade med UV-lack som gör att nagellacket sitter längre. för mig spelar det inte så stor roll för jag målar naglarna ändå typ varannan dag så nagellacket hinner aldrig skrapas av, hehe..
emelie

Har nu spelat in en ny cover och det skulle vara jätte roligt om du ville lyssna på den, kanske slänga iväg en kommentar och säga vad du tyckte och vara jätte gullig och skicka vidare den om du tyckte om den! Tack i förhand ♥



sv; ja jag är nöjd med de torrschampoot :)

Sofie

Svar: åh tack! :D

julia

långa och fina :D



svar: tack =)

Julia

tack så mycket :)

skön färg på nagellacket :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygg färg! Höstig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: