slide show

welcome to the collection









2 nya nagellack i min samling! visst är den gröna sjukt fin? har varit ute efter ett sånt ett tag, tänkte köpa ett liknande nagellack från makeup store som jag har spanat på ett tag men den fanns inte men nu har jag ju ett iallafall!
MyzaaN

super snygga :D

Lotta

Sv. Jaa, visst var den snygg! och det guldiga lacket var riktigt fint :)

Bybyfw - TILDE & EMELIE

Frågestund på bloggen nu kommentera !

Bella

Ja hon är riktigt bra :) kram "

Julia

Sv: Haha, detsamma! Namnet som regerar! ;)

KRAM!

idas fotoblogg.

vilken jacka tycker du är snyggast av de här två ? klicka på länken: http://idaahlsens.blogg.se/2011/october/vilken.html#comment och skicka en liten kommentar till mig :D

yasmine modell mamma och fru

ja verkligen

allt bra med dig? kram

Martina - Caily

Jag gilla den gröna! Har en klänning på mig i den färgen idag så jag borde ha matchat med det nagellacket. Kör med ljusrosa istället idag. Hoppas du får en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: