slide show

the nails - steg-för-steg



1. måla ett lager base coat först för att inte naglarna ska bli missfärgade. sen gjorde jag ett snett streck med ett gult nagellack med själva nagellacksborsten. fint att jag har målat på mig själv också, vet inte hur jag lyckades med det, haha?



2. samma sak på andra sidan..



3. gjorde lite svarta streck med nail art lack från kiss.



4. vita streck och lite prickar (gjorda med tandpetare)



5. fyllde i ett svart streck med silver



6. på med top coat när det har torkat ordentligt och sen är det klart! :)
Linnea-

Sv; okej, tack :)

rossana

riktigt snygga naglar!:D

sv: ja det ska de verkligen bli! de behövs;o

Emelie - Emelies Christmas

Oooh så snyggt! :)

Sara

Så himla snyggt :)

sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Kram

3mma

Sjukt snyggt! Skulle aldrig klara av att måla så fint! :D

Sofia

GRYMT snygga naglar!!



Sv: haha ja! jag har världens ångest nu över att jag inte började tidigare.. Haha (y)

Josefine (& Elsa)

sv; åh tack! btw grymt fina naglar du gjorde i detta inlägg :)

Nicolina

Sjuukt snygga :D1

Nickey

Tack så mycket!

Shit vad snyggt, ser ju riktigt proffsigt ut! :)

sara :)

snyggt!

Undrar bara, är det dina naglar?Eller asså är det lösnaglar ? :) för dom ser så långa och jämna ut, och jag har så korta fula naglar hehe :)

kram !

djoikis

skitsnyggt, och bra förklaring! :)

Agnes

Vad snygga abstrakta naglar du gör! Abstrakta naglar blir aldrig så värst snyggt för mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: