slide show

pink, white & stripes







Naglar som jag målade i torsdags tror jag det var, dom blev lite halvt misslyckade (strecken blev alldeles för tjocka) tycker jag men alla säger att dom ser jättebra ut så vad tycker ni då?
Patricia

Sv: Tack! :)

Daniella

- Snygga naglar! :) Gjorde du dem själv?

Anonym

coolt!

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: tack så mycket! :)

B Y S I S T E R S

Sv: vet! <3

Fina naglar.

Diana

Kan du göra mig en tjänst? ställ en fråga eller två i min frågestund! skulle vara jättegulligt :)



http://dianaosterberg.blogg.se/2011/october/ask-me-whatever-you-want.html



btw, sjukt fina naglar!!!

Amandasrader

"sch, du 'r alldeles f;r sj'lvkritisk! Jag tycker att naglarna blev j'ttesnygga!

nikepike

Hej! Är du intresserad av nagelkonst så har jag en kategori på min blogg där jag lagt upp och lägger upp en del av min egna nagelkonst jag gör själv på mig själv :) För inspiration



TODELOO

Nicolina

Älskar den rosa färgen :) Blev jättekär i nagellacket när jag såg det första gången, för en vecka sen. Har ännu inte köpt det. Men kanske snart :D



Skitfint tyckte jag att det var. Du är så duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: