slide show

nya naglar!







Här kommer lite bilder på naglarna som jag målade igår! gillar ni dom? vill ni veta exakt hur jag gjorde? slänger iallafall upp en steg-för-steg guide här sen.

ladymuffin

ursnygga!

sv; haha nej men det är lite komiskt ! :)

Ha en superbra dag tjejen! :)

Elina [foto & mode]

SV: Visst är dom, helt underbara alltså! :)

Gud så snygga naglar, hur gör du för att måla dom små detaljerna egentligen? :)

Har en ny design upp på bloggen, kika gärna in och skriv vad du tycker! Btw fin blogg :)



Veys.blogg.se bloggen som innehåller photoshop, skönhet & covers

Stella 8)

fyyyfaan vad snygga naglar! :D

sv, jag tog själva idén och tipset från designadinblogg.se, och det funkar inte :p

Sara

Fan vad snygga! Du är verkligen bäst på att göra snygga naglar!! :)

fanny ahlm

ja hon är skit bra ! Ur snygga naglar!!

fanny ahlm

vardsågod !!

isabell 14 år

sv; hihi,ja :)



Snyggt målat ! :)

Sara

Jobbar du med det eller gör du det bara för att det är kul? :)

Maria - med bebis i magen ☆

riktigt fina :)

Amanda

snyggt! :3

emmawagenius

Mega ballt!



sv: Tack så mycket! :)

Mli

Åh, önskar jag med kunde..

Linnea-

Sv; hehe ;)

snygga naglar! hur gör du dom? :)

Jouline♡

Tack så mycket :) Jätte fina naglar du målat

kram!

Therese

Snygga naglar och kul att du gjorde en steg-för-steg så att man ser hur du gjort=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: