slide show

MINT CREAM







Målade mina naglar i en ny färg från e.l.f igen som jag inte provat förut, färgen heter mint cream och är en söt mintgrön färg. har en liknande från både isadora och essie, hehe..



experimenterar lite med lösnageltippar som inte passar mina naglar, så istället för att slänga dom har jag limmat fast dom på tandpetare och börjat måla lite! får se om det blir fint, lägger upp bilder isåfall :)
Emilia♥[Fotoblogg]

det är typ 9000-10000 åt helvete...

Daniella.

Ja hihi :)

Åh så snygga naglar!

MADDES

riktigt snygg färg

H J J O N S S O N ♥

Sv: Ja veeerkligen! <3

sandra

fyfan vad fint! naglarna, färgen, allt! du är duktig

Sara - lackat

sv: jag använder nagellack med smal pensel :)

Sara, mamma till tre små troll

Visst är han :)

sara :)

Är det dom tipparna man kan sätta fast på hela nageln ? Eller använder man bara såna till förlängningar ? :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: