slide show

mini-shopping





Kom på att jag inte har lagt upp bilder på min lilla mini-shopping så here it is. tröjan var visst lite väl stor men för sent att byta nu och skorna är mycket snyggare irl än på bilden, inte världens varmaste men funkar väl att ha på sig ett tag till. måste hitta ett par snygga vinterskor men det finns ju aldrig några fina, tips?

Josefine

Sv: Verkligen,subway är gött :)

Är allt bra med dig?

Miichie

SV : Hej,jag köpte borstarna från en bekant i hongkong, varför? :)

Josefine

Sv: Härligt att höra,jodå det är bara bra med mig :)

Några planer inför helgen?

CASSANDRA - tävling!

snyggt, vart har du köpt tröjan?:D

sv; tack sötis :)

CASSANDRA - tävling!

sv; haha okej fin! :D

är halsbandet också nytt?:)

SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

snyggt halsband! letar efter ett liknande, är ditt från h&m eller? :)

Matildaz

snygga skor!

Jennifer

Finfina skor.

fortsätt läs min blogg och du är gullig! :)

anno

snygga grejjer ,var har du köpt skorna?:)

Suneeta

Vad kostade skorna? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: